Esta página utiliza cookies para mejorar su experiencia. Si continúa utilizando este sitio asumiremos que está de acuerdo.

Marisa Manchado i Yolanda Auyanet, guardonades amb els Premis Nacionals de Música 2024

Els Premis Nacionals de Música 2024, organitzats pel Ministeri de Cultura a través de l’Institut Nacional de les Arts Escèniques i de la Música (INAEM), han estat concedits a dues figures destacades de l’escena musical espanyola: la compositora Marisa Manchado i la soprano Yolanda Auyanet. Marisa Manchado ha estat reconeguda en la modalitat de Composició per la seva òpera ‘La Regenta’, una obra que actualitza un clàssic literari destacant per la seva innovadora fusió d’estils musicals i el seu compromís amb la representació de personatges femenins forts i complexos. Yolanda Auyanet, per la seva banda, ha estat premiada en la modalitat d’Interpretació gràcies a la seva excepcional interpretació de Tosca, que marca un punt alt en una carrera plena d’interpretacions de rols exigents i ha estat especialment aplaudida per la seva tècnica impecable i la seva presència escènica carismàtica.

A més, l’esdeveniment va servir per revisar la trajectòria professional de tots dos guardonats, destacant la contribució de Manchado a la música amb més de 150 obres i l’evolució d’Auyanet en escenaris nacionals i internacionals, interpretant una àmplia gamma de rols operístics. El jurat va elogiar la capacitat de Manchado per integrar diferents disciplines artístiques i acadèmiques en el seu treball, i va celebrar l’habilitat d’Auyanet per connectar amb el públic a través de la seva emocionant interpretació vocal.

Aquests premis no només reconeixen els seus èxits individuals, sinó que també ressalten la importància del desenvolupament continu en les arts musicals a Espanya, incentivant a artistes i músics a perseguir la innovació i l’excel·lència en les seves respectives disciplines.


Descubre más desde Isidora Canarias

Suscríbete y recibe las últimas entradas en tu correo electrónico.

Related Posts

Las Palmas: Desmontando el mito del alcohol

En pleno siglo XXI, y a pesar del acceso masivo a la información científica, persisten creencias profundamente arraigadas que dificultan la labor de los profesionales sanitarios. Uno de los ejemplos…

Read more

Cléopâtre, reine de légende

Christian-Georges Schwentzel, Université de Lorraine Cheffe d’État, séductrice ou déesse : les récits qui entourent Cléopâtre sont nombreux, modelés par des stratégies politiques et souvent empreints de sexisme. L’exposition « Le mystère…

Read more

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Los textos de Opinión

Una “invasión” sin freno: los visitantes premiados y los residentes penalizados en Canarias

Una “invasión” sin freno: los visitantes premiados y los residentes penalizados en Canarias

María Zambrano: pensar a fuego lento

María Zambrano: pensar a fuego lento

Carta abierta a doña Francina Armengol, Presidente del Congreso de los Diputados

Carta abierta a doña Francina Armengol, Presidente del Congreso de los Diputados

La tarde en que Borges vaticinó su muerte

La tarde en que Borges vaticinó su muerte

Kant y el teniente Rufino, por Juan Antonio Tirado

Kant y el teniente Rufino, por Juan Antonio Tirado

Hannah Arendt (1906/1975) una pensadora del siglo XX que hay que reeleer en el XXI

Hannah Arendt (1906/1975) una pensadora del siglo XX que hay que reeleer en el XXI

Rearme

Rearme

Limerencia: el lado oscuro del amor

Limerencia: el lado oscuro del amor
España desestimada

La vacuidad, el individuo y el ser social

La vacuidad, el individuo y el ser social
Detección de la violencia en etapas

Las mujeres en el imperio español (III)

Las mujeres en el imperio español (III)

Descubre más desde Isidora Canarias

Suscríbete ahora para seguir leyendo y obtener acceso al archivo completo.

Seguir leyendo

Esta página utiliza cookies para mejorar su experiencia. Si continúa utilizando este sitio asumiremos que está de acuerdo.